Beauty of today

We prefer the beauty of chaos over ugly perfection



Det finns något visst med oreda,-att få sortera det i sina egna små högar, att göra sin oreda till reda och att hitta det fina med det.

Ni har helt säkert sätt dessa fantastiska stylingar utav Lotta Agaton och jag bara känner just nu att jag älskar dom ; )
Små fina högar med ord som förgyller, små högar med saker att göra, små högar med ord som gör att man minns och massvis med saker som gör att man inte glömmer..

Nu är det mycket och jag njuter <3
Hoppas du gör det med






-titt som tätt är jag här och hos er men oftast på ledig tid i stugan och rafsar vackra höstlöv som faller <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0