badrum och lite till.


Vi har ett fantastiskt litet badrum, ett badrum som inte alls rymmer allt jag vill få in där. Skulle så gärna vilja ha en spegelsamling, stora fönster och levande växter i vårt framtida.. men än så länge får jag kika in i andras och samla inspiration för att få ett fantastiskt litet till att bli ett fantastiskt stort ; )

Dessa underbara bilder kommer i från ett underbart hem som tillhör Stylisten Ingvild och psykologen Olaf Rademacher. Här har dom verkligen hittat det fantastiska med vad som kan finnas i ett badrum.


Deras hem verkar välfyllt, exceptionellt, annorlunda och romantiskt... Här kommer några bilder ifrån deras andra delar utav dess fantastiska hem.





Photography: Trine Thorsen
Styling: Ingvild Flesland





Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

åå ja tänk att få ha stora fönster och massor av gröna växer, nästan som att vara i naturen. Underbart!

2011-03-09 @ 16:01:54
URL: http://www.louisealexandersson.se
Postat av: Madde

Hej sötaste!

Underbara bilder!! :o)

Jag har startat en ny blogg!

Så kaffe och småkakor finns inte mer..

Jag vill leka snaaart igen!

Puss på dig min sköna <3

2011-03-10 @ 11:54:22
URL: http://maddehultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0