she must be working with something creative


Äntligen har fantastiska Noa Noa tid till att visa sin nya webbsida.
Jag är helt kär som vanligt när jag kikar på vackra kläder, underbara kvaliteer och en stil som bara blir så personlig.
Nu finns alla härliga vår kläderna i butik och jag blir helt lyrisk när man kan kombinera ihop det hej vilt. Det är vackert, vårlikt och mycket detaljer <3
Noa Noa i mitt hjärta.










Med vårkollektionen 2011 vill NoaNoa tillföra en feminin och moderna kollektion som byggts kring tre stora treder: Relaxing, Siren och Namaste.

Relaxing handlar om drömmen om ett litet hus på landet. Här blir harmoni och det enkla livet i fokus. Hos NoaNoa tar det sig uttryck genom vackra tyger, denim, småblommigt och en avslappnad everyday look.

Sirens är den undersköna och övernaturliga kvinnan från den grekiska mytologin. Det sägs att de levde i havet och att deras vackra sång förförde sjömännen så att deras skepp gick på grund. Från dem har NoaNoa hämtat ett dramatiskt tema som tar sig uttryck genom nät, chiffong, metal.

Namaste Betyder "goddag" på Hindi. Temat har hämtat inspiration från det gamla och det nya indien, och kontrasterna där emellan. Det nya Indien ser vi i de korta längderna och det gamla möter vi i tryck och mönster. Kvaliteten är grova vävda material med dekorativa band och broderier.


Creativity is something she must be working with...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0