älskade vind.

Finns det något vackrare än loft, vindar, städade industrilokaler.
Jag har haft en dröm sedan jag flyttade med min familj in till stan (ifrån att ha bott en bit ut i en lite större by) att flytta upp på vinden ; ).
Vinden var stor, höggt till tak, massa fina material och kall.

När jag hittade den här fantastiska vindsvåningen som fotografen Rob Brinson och hans fru Jill Sharp Brinson inrett till sin. Väcktes mitt minne till liv och nu kikar jag bara på vindsvåningar och fortsätter att drömma!!

Vill du läsa mer om denna fantastiska lägenhet, studio och getaway skall du kika in på Design Sponge där jag hittade denna fina inspiration!

Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Var finns dessa vackra boenden, när mig?? Åååå vill bo så. Underbart

2011-03-03 @ 08:39:24
URL: http://www.louisealexandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0