i det ögonblicket.


Jag är har många gånger kikat på Jennifer Causey portfolio och avgudar hennes verk. Det är raka linjer, underbara färger och ögonblick en duktig fotograf bara älskar att vara närvarande i!
Bilderna lever och man förbluffas över hur man blir fantiserandes över vad man skulle göra om man befann sig i ögonblicket då bilden togs..

i just love it..









Kika in och inspireras


Jennifer har även en blogg där hon lägger upp mer vardagliga bilder och hennes inspiration.






simply photos

Jag älskar mornar och är nog den människa jag känner som äter mest frukost ; ).. Jag älskar känslan utav lugnet..  småbarn som fortfarande är lite sömniga, mannen i morgonrock, tillrufsat hår och nybryggt kaffe.. Jag kan hålla på i en evighet och det var på den vägen jag hittade Jennifer först- genom hennes inspirerande frukost blogg ; )

Kika in om du älskar frukosten lika mycket som mig ; )






simpley breakfast

Missa inte Jennifers fantastiska bilder på brudpar, här finns det kreativitet inspiration och många fantastiska miljöer.

my weddings

Jag har lagt många timmar på att bara försvinna i Jennifers arbeten och kommer spendera många till. Det handlar om små detaljer om verklighet och om att fånga höjdpunkterna <3

Hoppas din dag varit som en vanlig torsdag skall vara just för dig ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0