Damm och glans..

Jag är helt tokig i Industriella "stuffs", Saker man dammat av och putsar till tills de glänser! Har hittat en butik i Brooklyn (genom nätet) Strawser and Smith -där det verkar finnas allt och lite till som jag vill ha. Kanske måste dit ; )












Annars har jag tipsat om min absoluta favorit butik just nu som inte ligger så långt ifrån- mig i allafall.
Garbo Det är ett måste om man hänger runt i knutarna utav Östermalm -Brahe gatan 21.

Där finns allt putsat och allt dammigt man drömmer om! Underbar garage lokal och härligt luftiga ytor, en sak som inte känns så mycket mig- det är inte mycket krimskrams. Men jag älskar den ; )


Bilder ifrån Garbo, mer hittar du på hemsidan. Här: )





Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Tack för tipset, Garbo besöks i augusti :)

2010-06-18 @ 08:11:07
URL: http://loppisskattkammaren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0