Examens utställning



Jag är nostalgisk, lite sorgsen och oerhört glad..

Två års pluggande och nu är jag färdigutbildad Butikskommunikatör ; ) så kul, så spännande och villka otroligt fantastiska klass vänner jag har lärt känna. Underbara människor som vet vad dom kan och med en otrolig inspirations förmåga som fångar in alla i kreativitet.

I Tisdags hade vi Examensutställning på Handels Akademin och det svävade fåglar i luften, härlig Fransk Love musik susade igenom lokalen och kreativiteten syndes på långa vägar.

Här kommer en hel bunt med kort ifrån dagen och mer kommer komma längre fram, otroligt svårt att välja bort någons för allt var så fint -genom tänkt och proffisionellt.

Jag vill igen säga till mina klassvänner att ni helt klart är dom bästa människor jag träffat på länge. En grupp människor som det kommer vara svårt att sära på. All lycka, massa kramar och det bästa betyget till er <3






































Kommentarer
Postat av: Sara Thieme

Grattis och bra jobbat!

2010-06-12 @ 21:12:41
Postat av: Gissa vem?

DU ÄR SÅ DUKTIG! I Love you

2010-06-13 @ 18:41:35
Postat av: Anonym



Tack <3

2010-06-13 @ 21:44:30
Postat av: Caroline



Tack <3

2010-06-13 @ 21:45:04
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0