Pappers vardagsrum

Här kommer lite underbara bilder ifrån en affär i  Clampham. Det är ett gäng Visual artists designers, musikanter och teater praktikanter som tillsammans öppnat en pappersverksamhet. Här har dom tillverkat en arbetsmiljö där dom tillsammans skall ha workshops, uppträdanden, utställningar mm.
Dom delar arbetsbänk, som är placerad i mitten utav lokalen- för kreativitet, inspiration och gemenskap..

så här säger dom själva..

“It is now flourishing with activity and has a lovely atmosphere that’s made up from a mix of painters, illustrators, photographers, animators, milliners, textile artists, musicians and theatre designers all working alongside one another. ”














Kika in på deras hemsida man vill genast haka på deras sätt att skapa...

Jag vill med ha ett pappers vardagsrum- någon som vill dela det med mig ; )


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad inspirerande! Man får verkligen lust att skapa. Hoppas du mår bra och att examensarbetet gick lysande. Kram

2010-06-07 @ 09:09:38
URL: http://mialinnman.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Jag vill. :-) Idag när jag var i min gamla lägenhet öppnade jag också en brev från dig med fin fin inbjudan. Åh om jag bara hade hämtat min post tidigare. Du ska få min nya adress alldeles snart. En stor puss och hoppas att examensfirandet blev och blir underbar! Du är grym!

2010-06-07 @ 20:36:45
URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0