unna dig <3











Vintage by Fé formar fram små detaljer man inte visste att man behövde- men när man väl ser det känns det som något man saknat i hela sitt liv...

I deras monter på Formex fanns det äldre och genuina saker samman satt med deras underbara kollektioner med klockor, halsband, armband, väskor, sjalar och massa mer underbara ting så att man snabbt hittade känslan över en livstil,- personlighet kombinerat med kultur, design och konst
..

Ska man unna sig.. ska man unna sig något från



Kommentarer
Postat av: Sara Thieme

jag älskar verkligen din blogg, man blir så inspirerad av alla fina bilder. Vart hittar du allt? Krama familjen <3

2010-01-28 @ 18:53:15
Postat av: Caroline

Tack vad du är söt <3 - det är roligt att se att någon gillar den hihi.. familjen är kramad <3 och tillbaka till din ; )

2010-01-29 @ 17:48:25
URL: http://apelzin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej sweet! Jag fick häromdagen en nominering som kreativ blogger från en följare av min blogg. Det ingår att man ska nominera 7 andra bloggar som man gillar. Och de ska sedan skicka vidare nomineringen, du hittar mer info på min blogg. Du gör precis som du vill, det finns inga som helst krav på att nominera vidare. Men jag ville nominerade dig för att du inspirerar mig. love ya!

2010-01-31 @ 19:30:31
URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0