turquiose...

En utav mina favorit färger.- tillsammans med skalor och varianter utav grönt..
Jag har hört att den kommer bli en populär färg under 2010,- så härligt..






Här är två gamla bilder ifrån mina favoriter- jag gillar nöttheten i den övre bilden. Använda till sin charm och känslan över att trolla med saker runt om- och prylarna kommer ifrån favoirit butiker som Raja, Turquiose, Vass.

Bokstäverna från Vass älskar jag mest för att de står för världens bästa ORD...

Tänk udda interiör- ursprung, olika träslag, eko-romantik, inspiration utav naturen, poetisktbildspråk, återanvändnig, expriment, hantverksskicklighet och remake

Det finns en konstnär sedan några år tillbaka och jag tycker verkligen om det han skapar utav överblivet material så som gamla piano tillbehör, trasigt kina porslins bitar, konservburkar, och diverse små delar han kommer över..
Hans skapande och inspiration ligger i tiden..






Michelle Stitzlein

Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Michelle Stitzlein vilka helt fantastiska fjärilar.

Å de andra bilderna...UNDERBARA!

2010-01-08 @ 10:16:56
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0