nytt år..

Jag tror min blogg är lite personlig...

Vi hänger och dinglar, springer och gömmer, leker och bakar, utforskar och upptäcker...
Det är som vanligt i vårat liv..och vi njuter utav tiden tillsammans och med vänner och människor vi tycker om.
Vi har fokus på barnen och mitt liv funkar aldeles utmärkt genom dom..
Vi drömmer tillsammans och längtar framåt, ser bakåt och minns- jag skulle vilja hålla igång denna bloggen här mera men det händer väldigt många bra saker i mitt liv just nu och jag känner att jag vill inte missa en sekund,- jag hoppas och jag vet att jag kommer säga att jag inte hinner kika in hit ofta vilket jag förmodligen inte kommer men förmodligen kommer ändå... Känns som att ni som känner mig förstår vad jag pratar om... så kika gärna in ändå men uppdateringen kanske inte blir allt för ofta..
Iallafall hoppas att inspirationen syns ändå..
puss på er ; )






Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag förstår vad du menar! Men jag fortsätter att kika in, för när det väl kommer ett litet inlägg så blir jag så glad så glad! Härligt att du haft en bra jul o nyår, snart börjar skolan igen... Puh, jag har inte saknat det. Bara er vänner! Ses snart igen! Kram

2010-01-04 @ 19:48:40
URL: http://www.emelish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0