inside...


Dagarna går...  jag och Emilie håller på med butiken enMix i Kungsbacka, vi färgsätter, fixar och söker uttryck som kommer och ska passa den konstnärsfyllda, designrika, egna, personliga och mixade butiken alldeles till sin fullo ; ) Håll utkik för snart kommer resultatet på dagarna före ,efter och det slutgiltiga !! Länkar till både inspiration och köpsug kommer att skapas och vi suger in detaljer ifrån kreativitet, lust och tankar ; )

Har även tankar över att förnya killarnas rum under våren, så jag letar inspiration och känsla både här och där- Men jag tänker grått, vitt, turkost, grönt och barnglädje <3

Är det någon som har någon kul idee så tipsa mig gärna ; )

Här kommer ett gäng fina bilder ifrån Rohan Andersson...










Kommentarer
Postat av: Alex

Gud så spännande! Ska bli jättekul att se hur resultatet blir. Puss

2010-02-09 @ 09:00:26
URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com
Postat av: en-to-tre

Så fine bilder! De hagenissene var fantastiske! Jeg vil også lage slik:) Men er ikke så flink til å hekle.



Togkake er veldig enkelt, og moro! Det må du prøve. Jeg lagde en stor vanlig sjokoladekake i langpanne, men man kan også lage det i to brødformer. Det du gjør da er å dele den ene brødformkaken midt på, til to vogner. Den andre kaken deler du av 1/3, den fester du oppå den største delen med litt glasur. Da får du styrhus. Så pynter du kaken med masse glasur og masse godis:)



Grunnen til at jeg heller lagde den i langpanne, var så jeg kunne ha stykker med kake i tillegg til tågtårtan:) Lykke til. Takk for hyggelig kommentar, da fant jeg fram til din fine blogg. Ha en fin dag:)

Postat av: ElinsPhoto

Vilka härliga prylar jag ser, skulle verkligen vilja se butiken men det känns lite långt borta :)

Tack för kommentaren!

2010-02-09 @ 11:33:18
URL: http://elinsphoto.blogg.se/
Postat av: Laura

Kul inspiration. Man blir verligen glad! Nu när jag jobbar i Kungsbacka får jag kika förbi!? =)

IKEA har någon hemsida där vanliga "mortala" lägger upp bilder och videos på sina hem. Väldigt inspirerande och folk är så kreativa!

Kika där vettja (tyvärr glömt vad sidan heter).

Hoppas du hittar den!

Puss o kram

2010-02-09 @ 22:01:20
URL: http://fogarasi.blogg.se/
Postat av: Ylva

vilka mysiga bilder! Jag gillar speciellt det där med att mixa olika tapeter. Något jag önskar att jag vågade antar jag ;)

2010-02-09 @ 22:37:03
URL: http://darlingthings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0