stylat med mod och magkänsla.







Underbart härliga nyanser av grått. Stylisten bakom dessa fina bilder är Louise Svensson damens företag heter Guts som hon själv beskriver det står det för mod och magkänsla- det känns som att hon hittar just det i sina stylingar.
Guts så stiligt, och fina miljöeér därtill! Kika in om ni inte varit där


Själv har jag pyntat inför min jul med tjejerna! I morgon firar vi ; )

Hade tiden räckt lite längre hade jag pyntat i hop en sån här till mina killar...



Den är så snygg och jag måste bara göra en sådan nästa år..
Hittade den hos Kjerstis Lykke <3

Mina killar har en låd kalender Zackarias fått för några år sedan utav min underbara vän... det ända är att mamman (jag) missar att lägga i små mini saker varje dag...
Mamma fixa då.... får jag höra varje dag ; )

Visst är det underbart!!




Kommentarer
Postat av: Alexandra

De små gosbollarna. Puss min kära vän!

2010-12-10 @ 11:50:29
URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0