godmorgon älskling...


Har du sovit gott idag...

- Nee inte en blund!
- Va, varför inte då?...
- Varför inte då!! Därför att vi sover fyra st i sängen!
- mmhun, jag sover super!

Så här har det låtit ett tag nu.. Min älskling kan inte sova och jag sover som en prinsessa med tre prinsar men jag förstår min darling så idag var första dagen med våra nya överrasknings lådor!!

På natten kommer överraskningar ner i lådan och om man sovit hela natten i sin säng får man en överraskning i lådan efter dagis ; )

Killarna sprang iväg med spänning till dagis idag, där dom ställde sig vid ingången och började diskutera vad dom trodde det befann sig i lådan.. Jag var tvungen att ta en bild med telefonen ; )

Ps idag är det.. varsin klubba och filmkväll
i lådan ; )





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Underbart!

2010-08-18 @ 13:46:08
URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com
Postat av: Louise Alexandersson

<3 sötnosar

2010-08-21 @ 23:05:20
URL: http://www.louisealexandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0