Happy ; )







Härlig tid att fira...
Temat på hösten formex mässan känns ju helt underbart och jag älskar ju att fira - det känns som att man skall leva nu bjuda- bli bjuden och njuta.. Drömma hör ju till firandet, härliga färger tillsammans med basen till svart och vitt
Annorlunda och personliga detaljer!


"Samtalet och utbytet människor emellan är det som gör livet värt att leva, att dela vardagen med varandra och hitta på nya fester"

Läs mer om det här-

Jag tycker att det stämmer så bra överens med den fina tavlan jag fick utav min underbara vän Madeliene <3
Passar även på att visa den söta present jag fick av andra underbara vänner igår ; )
- jag älskar mina nya gummistövlar utav porslin,- Tack <3







Trevlig helg på er ; )


"Satsa på det du tycker om i en härlig personlig, lite galen mix."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0