my beautiful backside



ännu en soffkärlek...
Antar att många redan har upptäckt, sett den underbara formen och sitt möblen, soffan -my beautiful backside.
Såg den första gången i någon tidning- med nu känns det som att den har fastnat i mitt liv och jag ser den överallt ; ) Den är helt i min smak- otroligt arbetad, härliga annorlunda former och helt egen.. <3

Här kommer lite bilder ifrån Myth och Materials by Doshi Levien det Italienska design bolaget Morosso som har sitt show room i New York.

Där influeras det utav färg ,detaljer och indisk kultur













my beautiful back side <3



Kommentarer
Postat av: Alexandra

ah jag har inte sett förut, vilken fantastisk soffa. Den fastande i mitt huvud nu också. Underbar. Glad påsk goding!

2010-04-06 @ 11:08:31
URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0