Liten tripp in i verkligheten ; )

Jag har just nu Praktik och är på Gardin Olssons en mysig liten butik där det finns allt man vill ha och mängder med saker man inte visste man behöver som man måste ha ; ) Där sys även gardiner från egen atalje och tjejjerna där har alltid fullt upp med nya som gamla kunder och är alltid i full gång med insperation ifrån allt- som gardin val till upphängning, den senaste trenden, homestyling och massa massa projekt.

Jag trivs väldigt bra och i veckan var vi på ett väl planerat inrednings projekt i Stockholm- det blev underbart fint och alla inblandade var ett nöjje att lära känna och inspereras utav.. Tack ; )

I stort sätt all tid spenderades i lägenheten men Vi han med en hel del annat också och jag njöt utav allt i från besök i vinkällare i Gamla stan, 1700 tals lägenhet, besök i showroom till shopping i butiker jag inte besökt tidigare.

Här kommer lite bilder ifrån våra små rundturer...





Ceannis ett underbart ställe underbar Annis och grymma saker.




Lexington Store <3







Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Avis...jag?...nädå!...INTE alls....JAG VILL OCKSÅ =)

Åååå vad spännande praktik du har, tror att du passar utmärkt där, kassor att fixa och dona och pyssla med, variation.



Kram ses på lördag (nästa alltså)

2009-09-28 @ 08:04:27
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Ullrika

Det ser så mysigt ut, hörde du hade det mysigt i Stockholm, och vad skoj att du trivs på praktiken/ Kram Kram

2009-09-29 @ 10:13:20
Postat av: Caroline

Ja det känns som man inte kommer ha så mycket praktik efter skolan så jag njuter och lär till fullo nu ; ) Men Louise jag är en aning avundsjuk på din praktik plats med och ja vad kul nästa lördag..

Kram sötisar

2009-09-29 @ 14:44:10
URL: http://apelzin.blogg.se/
Postat av: Emilie

Mysigt!!!

2009-10-01 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0