Nu väntas paket

Vart är kalendern mamma, vart är den!
Zackarias längtar otåligt på att få öppna paket nummer 1. -:Jag ska bara sova först sa han så förväntansfullt när han gick och la sig ikväll med magen fylld med små sesamsfrörullade ckokladbollar, Theodore somnade nära sin Pippi bok och jag fylls med glädje när jag går in och kikar på två små drömandes killar, iväntan på kalenderöppning, lucia låtar, bygga tomtar med pinnar på dagis tankar och den långa väntan till jul...godnatt mina underverk nu ska jag dröma om er<3






Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

JA nu har jag bestämt mig! Ni MÅSTE adoptera mig ;)

Helt underbart, vilken fantastisk kalender.

Åååå kullarna kan inte annat än bara älska den!



Kram

2009-12-02 @ 07:51:45
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Kristin

Åh...små busungar. Ni har ju den finaste mamma någonsin som älskar er tok mycket. Finaste kalendern ever! Du e så himlans pysslig o duktig!

2009-12-02 @ 20:00:15
URL: http://kittenskarusell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0