Fornnordisk jul

Hur får jag julinspirationen att bli Butiksekonomi?

.........Speciellt när Gudrun Sjödens jul katalog har kommit ; ), Den underbara dam som knåpar i hop alla dessa underbara mönster,- skapar kreationer,- man drömmer om!! - konsten att hitta något underbart i vart enda klädes plagg- detaljerna och livet i miljöeerna runt om och den lite tunna katalogen blir för mig något helt fantastisk- Jag vill kika på den igen inspireras mer och jag vill ut i skogen för att börja skapa alla de fina tillbehören bilden fångar så otoligt fint.. Vilken härlig dam helt klart <3






Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Vilka underbara skisser! Kram

2009-11-10 @ 17:27:22
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0