en liten flinga utav snö..

Hösten verkar vara inne på sista dagarna och vintern börjar komma- för ett litet tag sedan började det snöa, förmodligen övergår det till regn men det är härligt att se på medans det fortfarande är små flingor..

Jag är klar med exponerings uppgiften.- att inreda i möblemang och stil en butik  -En mix.. Jag har rivit ut- klippt in, ritat, färglagt och drömt mig- in i butiken;
Jag är väldigt nöjd och mitt tema och inspirationen till detta arbete kom väldigt fort ifrån tanken ifrån en atalje...
Jag älskar öppna verkstäder,- ataljeer.. kreativitet och aktivitet så detta var ett super kul arbete.. Mer sånt ; )

Visar mitt collage...( Min öppning är i höstperioden )-, innan jag satte igång med, in zoning, kundflödet, vertikalprojektion, fasad, möblemang, inrednings stil....








Min lilla tanke igenom hela mitt koncept är ; -

"Även om vi inte alltid styrs av
etiska eller miljömässiga
motiv när vi handlar är
storyn kring ett varumärke
viktigt för att vi vill köpa in
oss i en livsstil.."


Det skall vara på riktigt, nära och personligt
. <3

Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Du är helt GRYM som alltid! Underbart collage! Massa Inspiration till mig, tack tack



Kram

2009-11-04 @ 20:13:37
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0