Sommar värme, härliga utflyckter och vänner

Sommaren är helt klart här och vi njuter utav både arbete, ledig tid och gemenskap...
Har kommit på många tankar om hur jag vill förvandla mitt hem till ett med höstigt sådant i form utav maffigare gardiner mera mattor och alltid massa massa ljus men nu är det sommar, varmt och fönsterna står öppet hela tiden och datorn surrar aldeles för höggt för att jag skall släppa mitt besök på balkongen, kvälls doppet eller att leka längst strandkanten med killarna.
Jag vill måla köksbordet, göra en ny fondvägg till killarnas rum, sy kuddfodral och göra en halsbands vägg.
Jag vill bada, njuta, läsa och leva
-och jag vill ha tid för spontanitet, lekfullhet och knasigheter

I sommar skall jag utnyttja varje liten tid till det jag vill, min familj, och till alla dom jag tycker mycket om- och jag önskar alla jag känner en underbar sommar med härliga sommar kvällar, massa möten och en insperations fylld tid -som följer oss under resten utav året <3

Livet är till för att leva, älska och bara få vara.
skön sommar finingar <3







Kommentarer
Postat av: Ullrika

Hej lilla darling. Vad fina bilder du har lagt ut, hoppas din och er sommar blir underbar. Vi ses snart igen och tacka för en underbart trevlig midsommarhelg. Pussa på killarna från deras gammelmoster.

2009-06-30 @ 14:13:57
Postat av: Louise A

Ni är ju helt underbara. Hoppas att du verkligen fyller tiden med underbara vänner och familj.

Själv var resan till Grekland fantastisk och nu börjar jobbet igen.

massa kramar

2009-07-01 @ 09:12:40
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Emelie

Bada är det bästa! :D

2009-07-01 @ 23:54:48
URL: http://www.foxinabox.se
Postat av: emelie.

Hej vännen! Hoppas din sommar är underbart skön och härlig. Saknar dig! Största kramen

2009-07-05 @ 09:51:10
URL: http://www.emelish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0