min far 50

Tänk att halva livet har gått,
- vilken underbar känsla- alla minnen, alla saker man här lärt, gjort, upplevt, sett och så många som älskar en.
Min Pappa är den finaste människa jag vet.,
- Jag har alltid beundrat hans öppenhet, vänlighet, spontanitet och kärlek.
Han har levt ett liv som ibland har utgett sig mer att vara ett pussel (än något som kallas normalt),
 -måste hitta rätta bitarna för att bli hel och detta pussel tar nog aldrig slut och det är det vackraste pussel jag någonsin har sett.
Pappsen har varit med om det mesta och det kallar jag ett riktigt liv
- att ett liv fortsätter att beundras utav mig är en gåva...
pappa jag älskar dig med hela mitt liv <3




 

Kommentarer
Postat av: Laila Pettersson



Din Pappa Pelle är dessutom världens bästa son man kan önska sig ,

Han har ett så gott hjärta och tror alla människor om gott. Kram från din farmor Laila.

2009-06-12 @ 18:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0