Drömmar Konst och Design..



I går var jag på den så kallade Kärringarundan som började så lägligt hos en underbar tjej i min klass i Horred- för att avslutas med sista shopping stoppet i Gällstad vid Lager 157.
Det var jag, Emelie, Anna, Majja och Theresia som besökte Ekelunds, Serholts, Skroten, en mysig butik jag glömt var och vad den hette, och Lager157.
Vi hade en underbar dag och ja det var verkligen en Kärringarunda och så vi shoppade...<3

Jag kommer visa ett gäng bilder ifrån Theresias hem som var helt fantstiskt och fyllt med personliga detaljer som bara Theresia kan förgylla med.
Verkligen ett hem att älska, vilja tillbaks till och inspereras utav..

Den första bilden (överst på inlägget) är ifrån Ekelunds och den kändes som hela denna dag och den representerade verkligen Theresias hem.
Drömmar Konst och Design
Personligt, genomtänkt och drömma...



                                                                          Vi beundrade allt .

-att mötas utav personliga foton i form utav collage vägg fick en att känna sig hemma...


-Köket.










-En till liten entre och på väg upp mot övervåningen.



 






-Vardagsrum.







Jag älskade Rabarberna i vas.

Det fanns så mycket mycket mer helt fantastiska att fota men det fick bli en begrensning- var ju inte där i fotandets syfte..

Jag är besviken på mig själv att det inte blev några utomhus bilder för huset var något utöver det vanliga och otroligt fint, med påbyggnad och tomten var egen med små etage och lummighet blandat med nyklippen, där fanns tillockmed en liten mysig hörna med en ljugar bänk..
Det fanns en liten torp,stuga med bälkar i tak och gammal knaglig stege upp till loft som var inrett som ett litet ungdoms häng...
Tack Theresia för att vi fick besöka ditt fina hem <3

Tillbaka till rundan så slutate min tripp väldigt sent (hemma vid 01.45) pga. det inte fanns någon tågvärd på tåget hem villket var det sista för dagen och det avgick 1 timme efter beräknad avgångstid 21.32 som kom i väg 22.40...vilket ledde till att jag missade anslutnings tåget i Falköping och den bussen dom lovade oss 20 som skulle mot Jönkping kom en timme efter att vi hoppade av tåget från Göteborg. så istället för att vara hemma 23.32 var jag hemma 01.45

Men som tur var satt jag i gått sällskap med Emelie och vi beundrade våra inköp..
-som såg ut ung så här...




Tack tjejer (kärringar) för en mysig dag <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fint Theresia har det! Hoppas du fick köpt en massa roliga grejer. Kram!

2009-06-16 @ 23:58:42
URL: http://www.foxinabox.se
Postat av: Louise Alexandersson

Ååååå UNDERBART!!!! Nästa gång vill jag verkligen vara med!

Wow vilket hem

2009-06-17 @ 21:19:07
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: emelish.

Jag älskar verkligen hennes underbart fina hem. Åh vad roligt vi hade det, längtar redan tills nästa år och året efter det o året efter det.... Hoppas hemresan gick bra till slut. Tyckte så otroligt synd om dig! Ha en underbar sommar vännen. KRAM

2009-06-21 @ 22:18:48
URL: http://emelish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0