kanske tänker jag för mycket

                                

Lika rörigt som min köksvägg är... lika mycket tycker jag att det passar sig att faktigst en utav tavlorna har tilllåtit sig själv att hamna på sniskan,- som att den hade hängt jämt som alla de andra...(jag vill inte ändra den- tror den hoppade dit utav en anledning)

                                

                              ........på mitt kylskåp sitter de saker och små notiser jag tycker är viktigt just nu..


                                 

                                                       -Mina fina tulpaner- mamma har gett mig <3
Alla står raka i ryggen, fast en. har helt böjt sig undan och jag tycker att den känns som att den är dom finaste utav dom alla..


                                 

                                Denna lilla flicka passar så fint till den gamla indiska mannen (turban- mässigt)
                                                                                      -Så olika fast ändå så lika...


                                 

Mina älsklings tapeter jag hittade dammiga i en korg i en secondhand butik.- passar så.. inte alls till mina köks stolsdynor att jag bara längtar tills jag ska sätta upp dom nära varan...

                                  


-Tack kort från underbara paret Ida och David Burmeister, ett urdrag ur Gudrun Sjödens Hemma höst 2008 och en underbar ettikett från en kjol jag köpt på Noa, så långt ifrån varandra man kan komma men en underbar kombination utav minnen


                                                                     ....men konstigt nog älskar jag tänkandet.....

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken härligt charmig röra du har på din köksvägg. I like that :) Det är så skönt när man känner att det är et levande hem. Och tapeten ser helt ljuvligt vacker ut

Kram på re´

Emma

2009-01-26 @ 07:34:37
URL: http://livskrafter.blogg.se/
Postat av: Louise Alexandersson

Ni verkar ha ett väääääldigt fint hem, fullt av charm och mycket PERSONLIGHET.

Underbart

2009-01-26 @ 17:58:44
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0