underbara vänner

Lördags kväll var en hel kväll med min cicci, vi åt gott drack gott och pratade iväg tiden..underbara cicci...jag älskar dig <3

Mina älsklings små fötter väckte mig tidigt
och vi började morgonen i sin lungna gång,

sedan i väg till badhuset...äntligen var vi där allihopp och vi hade en riktigt mysig förmiddag..

Sedan var fina vänner och underbara Felizia här och busade med mina killar...
Måste säga att jag är omkringlad bland underbara människor... pussar och kramar till er.

Nu är jag en aning konfunderad över min dag i morgon, är förväntans full men en aning frågefylld?
Vill få ut det bästa och mesta utav min tid...
...känns konstigt att ha praktik, senast det var gick jag nog i 8an på högstadiet...hm under andra omständigheter och erfarenheter och under och innan en annan syn på tillvaron...livserfarenhet och arbetslivserfarenheter.... men det blir nog bra!!      i guess, i hope, i wish...

Har spenderat lång tid på www.flickr.com
och har hittat de mest underbara bilder bla..


    

detta så fina barnrum och jag önskar gammelmormor vore här och inspererades, hon älskar dessa mönster och hon har tillverkat många fina filtar pläder kuddfodral i sitt liv ; ) bästa gammelmormor`.n <3


även min dröm till vår..
du är välkommen
..

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0