shop shop...

Började dagen med att pilla till huvud fönstrena.. lade samma planch på golvet under dockorna som över kläderna som hänger på sina gardin stänger ; )... satte ljus och bedömmde.. ; )
Focus är alltså broderade toppar, broderat tema!... och försäljning mer än bara skylt... så man skall ta kläderna om man är intresserade utav dom även i skylten ; )
Så söta kunder ta gärna i skylten denna gång ; )

  
   

             

Idag gjorde jag även front podiet, fortfarande kampanj brodyr...
men att blanda "broderat" porslin och kuddar... hihi det var kul...
Fina dockan har Lina klätt några dagar innan ; ) den var så fin så vi ville inte byta om på henne ; )

         


Som sagt dagen går väldigt snabbt och det är superkul, eftermiddag gjorde jag ett litet podie med det varor som inte hade någon platts någon stanns... men jag tror att Eva kommer flytta glasen i morgon för alla glasen skall så på samma ställe men visst passade dom med dem oranga grytan i från Hurry Curry.. förlåt Eva ; )


           

Zackarias blev hämtad av Peter i dag från dagis, han var lite febrig.. så jag får vara hemma med honom i morgon, men älsklings ungen kunde du inte väntat tills efter min praktik... dålig timing jue kido...
Får försöka hinna göra något arrangemang hemma då, möblera om kanske, det är kul...eller kanske övertala Peter om att han får vara hemma med honom..
Älskar min lilla sjukling iallafall..
Puss på han <3

Kommentarer
Postat av: Louise A

Alltså, jag hade sparat din blogg på nåt konstigt sätt så jag har bara kommit till samma sida hela tiden och trott att du inte bloggat sen innan jul....så trist. ååå så mycket fint du fixar med...massor av fina bilder.

Du är i en butik i jönköping väl? Har du kul.

Jag har det toppen.

kramar

2009-01-14 @ 21:31:05
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: carro

2009-01-15 @ 15:24:24
URL: http://www.ap
Postat av: caroline

Hihi ; ) så söt du är,,, ne tuvärr kan jag inte hålla mig ifrån det allt förlänge ; ) Är på Indiska i Jönköping och det är så kul och verkligen så skönt att vara hemma ; ) Hur har du det... bilderna och utifrån din blogg verkar det ju vara jätte kul där du är, sen är du ju så duktig med jue ; ) kram på dig

2009-01-15 @ 15:27:01
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0