Redan mörkt...

Japp det blev att hänga hemma i dag.. det var synd på praktikens skull men oj så fina killar jag har att det är det väl värt att stanna hemma då ; )

                                                    
     

Snart skall Zackarias och Theo till James och My och leka lite, tydligen är Zackarias frisk...
 ( lurad ??) (- kan man börja lura sin mor och far redan i den åldern ??-misstänksam...hmmm jaaa. ; )
Men vi har hängt inne hela dagen visseligen och kryat på han,....
sötisen!!- han ville titta på Lotta på utflykt, dricka saft och baka chokladkaka...
-ja visst killen,- klart vi ska......
För visso har jag börjat leken åt dom flera ggr för att sedan kunna plocka med mitt och det har funkat ett tag tills dom upptäckt att jag inte var med...  en lek var städa rummet lekan fast utklädda... - det funkade tillockmed så att jag dammsög hela lägenheten och sprang i tvätten 2 ggr... måsta återvända till denna lek någongång...
Nu ska vi baka igen... älskar att baka, och killarna med så det är ett +...
semlor fast i mina format...Em... jag det är dig jag tänker på hjärtat...

                                   
                                                                  

Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

underbara fat

2009-01-15 @ 21:45:54
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Två av 15miljontals loppis fynd... ; )

Men jag gillar dom med... tack ; )

2009-01-15 @ 22:35:00
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0