Prinsesstårta och theo

Lill Theo vaknade 06.30 i morse även fast han somnade kl 17.00 i går han var nog bara lika trött som jag då kanske för han är inte sjuk idag...hittade han på köksbordet ( ja- uppe på) med en fralla i handen, sedan kvälls mackan igår... han blev förvånad att jag upptäckt han och förvånad hur hård frallan var idag eftersom den var helt färsk och varm i går kväll men vad glad han blev att det inte bara var han uppe tidigt på morgonen... så vi hade en liten frukost träff <3



Så småningom vaknade andra lilla prinsen, och gick genast och satte på tvn... och leker med sina underbara fina nya bilar...( mamma gillar mönster och Zackarias gillar bilar= kombination och bådas viljor? ; )

 

I går sent kom världens finaste syster hem till oss, så nu slumrar hon som en sessa även fast killarna lekar polis där inne... tror hon är värd en tårta idag, en riktig prinsesstårta <3

Det blir väl picknik idag i något typ utav hemma gjort tält ( brukar uppskattas) och mamma mu bok läsning..men jag ska till blomsterlandet även och få lite vardags lyx hemma..( fredags blomman är ett beroende <3)

och ikväll kommer janice <3





Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Vilka sötnosar de är

2009-01-23 @ 16:03:12
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Är det min tårta sötis?

2009-01-23 @ 19:49:55
Postat av: carro

japp sötis... den väntar så att få komma hem till dig vännen... puss på näsan

2009-01-24 @ 12:57:20
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0