Man blir glad av en fin sak..

                                 

-vita näckros blomma från littlerödstuga är något jag länge velat ha
...Denna dream bag vill jag ligga framför tvn i så kan killarna ha sina egna sitt puffar och jag min...
Gillar även kebenekaise modellen, Kasper och Ulrika e grymma asså... vill ha vill ha <3


Jag har hittat en hembyggds gård i Eksjö jag gärna vill flytta in i, den är super söt... från 1800 talet och med takmålningar trägolv och öppnaspisar och stor stor trädgård mitt ut i ingenstanns... ; ) mitt hjärta delar tyvärr inte min sprallighet och var inte lika förtjust i läget.. men jag hemnet drömmer som vanligt...


Min dag har varit och är underbar... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0