grattis

Två fullt fyllda dagar har passerat och äntligen är det lördag... Thimias 30 års kalas... <3
- eller har varit på en del kalas på sistonde och jag antar eller snarare hoppas inte att denna kväll blir ett fartfyllt kido kalas... antar det blir iform utav samma sak islut ändan ändå visseligen  - alla träffas glada, äter och sjunger, pratar och öppnar massa paket (fyller ju ändå 30 sötisen) dricker gott ifrån ett färgstarkt sugrör och dansar i full galenskap ; ) barnkalas = 30 års fest okey då...så kul jue..; )

Men mitt dags bekymmer är vilken utav puffarna jag ska inhandla svart eller vit eller båda... kika på dom ; ) fina väll

                          


Idag är söta mamma här och zackarias är en liten krulltott och jag har helt klart brottom igen...
Hoppas på Erik ikväll då på Körslaget och kanske en liten skymt utav Rebeca.. ; )

                                                         

jennie snart kommer jag ; )

Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

ååå var köper du dem??? underbara är de, jag hade valt vit.

2009-01-31 @ 19:45:13
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Cicci Johansson

fina vän, hoppas att du har en toppen kväll bland färglada sugrör (?) o annat. jag ringer imorgon, tiden bara försvann idag... puss

2009-02-01 @ 00:08:37
Postat av: Ida

Snyggt krull zachi :-)

2009-02-01 @ 14:21:51
Postat av: caroline

Finns en väldigt mysig butik i mellan soho och stationen i göteborg... på samma gata som den där konstnärsbutiken ligger.. den ligger nästan mitt emot en sushi restaurang.. Där finns sittpuffar, kusmi the..er och rökelser och silver prylar i mängder... mitt lilla get away <3 men jag är dålig på namn så det kommer jag inte i håg men jag ska lägga det på minnet till nästa gång... gå dit- den är så mysig <3 Hade nog med valt vit men jag orkar inte hålla dom ifrån killarna, känns jobbigt att passa-tycker dom skall få använda allt vi använder och då är det svårt med vitt men den är så fin...kram kram

2009-02-02 @ 21:23:25
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0