god morgon

Vaknade en aning yr vaken utav att theo stod och målade mig med en pensel i ansiktet... tack Theo så mysigt... Zackarias vaknade straxt efter, för 3 gg vaknade en gång 2 för att han drömde och en gg 5 för att han ville se tv och nu för att vi ska upp...Peter var redan vaken ; )
Nu väntar hemma frukost ; ) det bästa jag vet, börjar inte förens 12 i dag..

Måste även erkänna att dagen igår var en Helt vanlig dag för ung två årsen... åå jag saknar den det så ; )
Noa kunder och underbar atmosfär.. favorit kläder och fina kollegor..
Jag verkligen förstår vad jag saknar...

Annars blev jag så glad just precis och hade inte kunnat fått en bättre nyhet alls.. min underbara vän är gravid... nu är 3 nära vänner till mig gravida och jag får lova att vara i deras närhet... finns det någon större lycka <3
Grattis fina vänner.. jag är så glad för er skull..



                                

                                                                                                   -Jag och min Theo mage <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0