bodyr...fint ; )

Första dagen har gått väldigt snabbt och vi har hunnit med mycket, men Rebeka dekoratören jag ska vara med nu i 6 veckor var hemma pga vård av sjukt barn....
(nej inte nu... ; ) men det har gått bra ändå..
Började med att klä av de på klädda dockorna som vi skulle använda oss av tills dagens exponering och morgondagens, sen var de bara att börja tvätta fönster och tvätta ur ena exponerings ytan...
Jag och Lina (-Damansvarig) gjorde enligt direktiv från Rebeka,- fönstret genom att hänga två gardinstånger i ståltråd ifrån taket till att bli häng för handbroderade toppar.. (två st olika och en på varje häng..)
I mellan dessa gjorde vi två enkla dockor med respektive top och med jeans... enkelt och försäljning.. (fast pyntade till dom med lite snygga acc ; )
Vi blev nöjda fast saknade planch bakom de båda gardinhängen så vi hoppas på att det materialet kommer snart, och självklart att Rebeka blir nöjd imorgon när hon kommer ; )

Så dagen har inneburit, avklädning., planering utav dagens kläd och material val, strykning, städning, påklädning, tunga dockor, tillfixning utav hår och uppsättning, mm och vår egen bedömning...
Tyvärr ingen ljussättning (och inga påpylsade kreaktioner ; )
En väldigt intressant och rolig dag..

nu är jag inta alls konfunderad mer ; ) och jag längtar tills i morgon
sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0