kärleks känslan

Mina små killar och min stora är det bästa jag vet och jag Älskar er..

Vi har haft en underbar helg med fina vänner och hög mys faktor- Tack för att ni var här sötisar <3.


Har förälskat mig i ännu en tanke och den består utav mig och min lilla familj i ett litet sommar hus ( kan något slå Västervik ?- fortfarande lite ledsna för det )- men nu är vi på spåret igen...
Men jag vill igentligen inte leta utav jag vill bara råka se det och bli kär... ännu en ytlighet till att bli kär i... men jag älskar känslan...

Fast just nu är jag bara så kär i min Peter <3




Vill äga allt på Raja ; ) till vår Förhoppningsvis framtida lilla stuga...
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0