ännu en bebis... kom nu <3

Underbar helg med massa vänner <3

Det börjar bli baby boom bland mina tjejer.. äntligen- jag njuter av varje sekund ; ) tänk som vi som har lekt... underbart att våra barn får växa upp ihopp med oss <3

Vi hade en liten överasknings fest även för Jannicke i dag och hon hade tydligen anat- när hon hoppade in över påsarna i hallen igår när hon kom hem hit oväntat och blev mer misstänksam när jag blev tvungen att gå ut en sväng ( hon orkar inte gå -spesiellt inte leka i lekparken ; ) hon gick till Jennie och upptäckte att Jennie hade påsar även hon ifrån samma butik som mig...

Men hon blev överraskad när vi stod alla utanför henne idag .och jätte glad och hon tyckte massor om hennes presenter...
puss på dig underbara gravida och bästa vän <3











Notera världens sötaste brud på bild .made by Linda A, den är så Jannicke ; )

kom nu bebis... vi saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0