whana bee started someting...

kvällens mörker....
Så mörkt -så friskt -så blåsigt ...........höst kvällsigt..
...även denna helg har passerat väldigt snabbt, har haft en underbar lördag med mina killar, vi har ägnat oss åt att lära


                            
                 



                              


Leka och upptäcka ; ).....
hängde en del på museet och en sväng till kulturhuset och i dag var madelene här och mös med oss.

Jag har funderat en del över små tankar jag haft medans mitt liv mina vänner och underbar familj ger mig lycka jag inte tänker på får mig till att bli en hel själ med ett fundersamt inre...

Lilla underbaringen börjar vingla framåt och det glittrar i hans ögon utav stålthel när han känner sin frihet till att utnyttja hans små fötter mer och mer....
Zackarias har drömt om sin lillebror och vaknade mitt i natten och ville hämta honnom så vi blev tvugna att sova alla fyra i sängen annars kunde han inte somna om menade han......åååå vad jag är lycklig.

Nu börjar en vecka utav nyfiken het och jag hoppas den glädjer oss alla

                                                                                                                                                       <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0