saknad

                                               

Tiden gick snabbt.. det började med att flytta in, kika runt och besöka lekplattser i alla hörn....
Jag och zackarias hade en underbar ensam och egen tid i drygt två veckor i vår nya stad, vi hängde, upptäckte, lekte, besökte museum, åt glass, fikade, sov mitt på dag, läste, målade, längtade, och väntade...
Tiden sprang iväg och helt plötsligt hängde en liten liten skrynklig men oj så söt Theos med oss...

Hösten var underbar...



                                        

Vi vandrade runt på alla Underbara plattser som finns i denna vackra stad, vi förskte lära känna och utforska det mesta som kom våran väg.... vårat favorit ställe var bara runt huset nera vid den lilla lilla hamnen, här satt vi och fikade, målade och spelade fotboll....
När barnen sov funderade jag över hur underbart mitt liv var, att mina barn har förgyllt mitt liv med glädje och gett mig det största hopp som någonsin har funnits i mig...

                                        

Tiden försvann och bra dagar föjde med mindre bra,,, jag hade saknad över mitt gammla liv, saknad över att bara få vara fri, saknad över mina nära vänner-bästa vänner,underbara vänner,gamla vänner... Men jag föll för kalmar jag älskade- älskar Kalmar och jag saknar det så... När jag tänker tillbaks vill jag vara på vår platts jag vill vandra till stenö, jag vill gå runt vid slottet och jag vill fantisera och filosofera vid krusenstjärnska... jag vill träffa dom små familjer jag lärde känna och jag vill leka med mina barn på Skällby...
jag vill längta till baks
.
jag längtar till baka och                           jag saknar det så


                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0