missunderstanded...

......stackars tant grön
Ajajaj...
I dag var det hårt besviket och faktigst lite smått jobbigt ; ) fast ändå helt okey med tanke på att jag fakti; )st gillade vår idee så massa......men hur svårt kan det va....
Att man kan tolka något fel och inte förstå en uppgift känns så där men nästa gång blir det bättring vill jag lova och jäklans vad jag skall lära mig data ; ) 
-gillade så att jobba med min klass vän som är så duktig ; )

En del dagar känns det i själen när någon är bättre än mig ; ) fast jag måste förstå att alla är bäst och att jag faktigst är bra och att jag vet att det jag gör är min grejj och faktigst helt rätt för mig..
Varför ska allt vara så perfekt hihiih sorry men jag vill inte vara perfekt... konstig inställning men jag vill vara jag.
Vilket vilken jag är... thats mee...
Puss star och sussa så gott

........... mös med min underbara. kristin precis och jag hoppas du vet att jag ser upp till dig, du är så fin min vän.
Du ger mig chansen att drömma mig iväg... puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0