Klant...

Å min underbara kille är verkligen förkänt utav blommor..
-genom vänskap, kärlek och till att vara världens bästa far till våra kidz, vill jag ge han känslan av att han är i mina tankar jämt ...

men ne heee... mitt klant arsle som jag är så klart glömde jag dessa på tåget...
Men älskling du är mitt guld som jag vill sila och bli rik på i resten utav mitt liv...


        
                               

hittade denna underbara bild på en blogg som heter -Simpel things small founds- visst e den så enkelt personligt underbar....
                    " For beautiful eyes. look for the good in others... for beautiful lips, speak only words of kindness and for poise... walk whid the knowledge youre never alone"

Underbar sida föresten väl värt ett besök då och då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0