god natt mina älsklingar

Papps broder och sister kom äntligen fram och nu ser vi fram emot en så mysig helg...
Vad jag ska njuta, sova ( eller ja till 7 kanske förhoppningsvis om inte killarna vaknar innan ) ska iallafall inte upp vid 5 å det känns ju fullkommligt possitivt..
Ska ut och försöka fynda köks bord och är väldigt sugen på att pimpa en loppis gunghäst till Theo...
Imorgon blir det kanske en och annan AMEN ton ska på gospel jue på elmia med min bästa soulie och det ska bli så mysigt att äntligen få han min vän för mig själv.





Inte att missa min stolthet...
Du är så fin mitt lilla paprika fr som börjar bli stor.



Vi hade lite popcorn stund innan läggning, mamma kände för att mysa till det..
Tack söta ungar för att ni är mina<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0