fel

kläderna ÄR inte från Gekås alls utan detta är sponsrade ur sesongs kläder från olika butiker...
Och det är fina kläder bara en aning oldFash... men det är bra att vi har mycket varor ändå att arbeta med och visseligen känns det som en utmaning att göra fula kläder fina...
Utsidan och show offet är viktigt och man har ju bara några sekunder på sig för att skapa sig ett helhetsintryck, det kan ju inte vara alltför rörigt och jobbigt för kunden att kika på.

Mitt underbara uttryck håller inte här.. "det är inte utsidan som räknas det är själen"

Puss nu ska jag verkligen sova, föresten var jag och Helga på Mamma Mia i kväll och den var så mysig att jag snyftade ett flertal tillfällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0