?


Tåg resan hem var fundersam jag rotade ner mig i vad min fina vän berättat om sin fina vän, att en människa har fått ett besked om att man inte skall få leva mer känns fruktansvärt...
-vem har rätten till att få ha det så.... bli tillsagd så.... eller äns att har rätt att bli satt i den sittuationen..
Livet är underbart, frustrerande, livet är liv, livet är meningen med våra själar, våran personlighet och vad vill uppnå i vårat liv...
Finns det någon möjlighet att känna den känslan att man uppnått det man har velat, alla känslor är tillfredställda och man tror på ett liv efter detta...
Hur kan det finnas en del som inte ska längre, , hur kan det finnas liv som inte vill mer..
Och mest av allt hur kan det finnas liv som verkligen vill men tyvärr blir avslutade..
Fina vän till en vän jag vill ge dig en bit av mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0