saknat er ; )

                                         

Första julkransen för i år är klar, och den ska så klart söta, fina, vänner som världens bästa Ida och Micke få...
Vi ska dit över helgen och jag har verkligen längtat efter att träffa dessa underbara människor....sån superpuss på er ; ) snart ses vi.....Underbart att vi äntligen ska sova i erat vackra hus <3

imorgon ska jag hjälpa Malin med Eleraff fönstret inför Julhelgen och det ska bli så kul att leka in i fönstret och att träffa massa nyinkomna färgstarka och spralliga kläder...
Äntligen träffa Malin och Therese igen ..... ska bli så mysigt....

Vi åker allihopp och som sagt är kalmar den finaste stad jag vet och julmarknaden på slottet är verkligen en längtan...
Hoppas att vi träffar små igenkända familjer och att vi köper fårskinnstofflor och dricker glögg och äter massa julgodis på slottsgården....

Men först ska vi somna allihopp i sängen här hemma och vakna ihopp och äta en låååång frukost..
jag och min fina familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0