finns det något tråkigare

-att sitta i tvättstugen och titta på centrifugen som spinnar femhundra miljoner varv i sekunden för att ta bort allt  möjligt tänkbart vatten så att tvätten är riktigt urtömmd på vatten och att kläderna är så där helt ur tvättade som man bara vill att ett på slitna gamla blekt svarta jeans är, var eller har blivit med åren...
Visserligen var det kidozens kläderna som jag tvättade -tvättar (shit ja det är långt ifrån klart) och dom känns tillräckligt smuttsiga och sandiga så att lite extra centrifug på dom skadar nog inte...

Somnade näst intill på lektionen i dag förstår verkligen varför inte jag inte kan hänga ...med på en hel lektion och faktigst efter den är slut komma ihåg vad den handlar om-
(och ja jag var intresserad, engagerad och helt fokuserad,,, men ändå) ?
Är jag senil.. Har konsentrations svårigheter eller dysleksi...

nu börjar det lukta varm soffa och jag antar att denna laptop till data snille kommer göra ett smått läte snart för att sedan pysa iväg och bli helt tyst och svart.... brukar hålla i ung en timme...
men jag som hade lust att hets; ) shoppa på Afro Art.se

Å morfis i morgon är det din födelse dag...
Vi kommer på tårta så klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0