-finns det någon som kallar sig för Trollmor och vill hon ha mina barn....

vill börja med att säga att jag älskar mina barn..

Men i dag hade jag glömt att man aldrig ska ha en förväntning,, jag har lärt mig det innan men idag verkade jag helt klart sovit bort den...
och ja jag sov många timmar i går ; )

Solen verkligen sken in imorse och jag väcktes av ett litet tryne framför mig...
mamma blir det risen gröt i dag till frukost ; )
sååååååå söt...
-Ja, älskling klart det blir...

Peter var så trött efter att ha sovit i Theos rum för att han verkade vägra sova själv och alla fyra får verkligen ingen sömn i mammas och pappas säng, så vi var upp delade kan man säga...

Mjölken var så klart slut en söndags morgon...det händer ibland...tyvärr allt förofta ( vi dricker mycket mjölk ) men shell är nära, så jag skulle gå snabbt dit innan peter var tvungen att gå till jobbet kl var 08.20

-------jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill också följa med juuuuuuuuuuuuuuuuuueeeeeeeeee..
jaaaaaaaaaaag vill cyckla diiiiiiiiit...

-men Zackarias jag måste skynda mig innan pappa skall gå och du har bara pyamas.

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen jaggggg viiiiiiiiiiiiiill.....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag vill jag vill.....

-Jag stängde dörren och gick till shell....
mjölk
en röd
tack

-ååå underbart väder..
härlig dag,, mmm mysigt.. idag ska vi till parken

Väl hemma var allt som vanligt, glatt och faktigst fortfarande morgon, obäddat och sängruffs...
Peter åkte till jobbet och vi åt en massa risengröt, ost mackor och å vad kaffa jag drack.... härligt och underbart..
fina dag......

Vi fixade och donade, städade och bäddade alla var på topp och vi gjorde varm koboy (Oboy) för att ta med oss till stadsparken och mackor och pepparkakor...

Ute var det samma underbara väder som för två timmar sen..
I från oss till Stadsparken är det inte jätte långt men ojjjj vad tungt det blev....
Punka på framdäcket på vagnen.........( som tur var finns det 2 hjul där fram så jag körde på det ena men det blir ju så tungt)
Jaja sånt händer ..........
-Härlig dag........ vi fortsätter!

Väl i stadsparken åkte vi ruchkana ( min favorit ...- okey det märktes)
Ungarna ville gunga........
gung gung. gung gung. gung gung.... ( bläääääääää jag gillar inte att gung gunga)
men så kul dom hade tills Zackarias ramlade av.....

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mamma jag dööööööööööööööör...
- Nej älskling du dör inte...
mitttttttttttttt hår.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
(-Okey hur kan man slå sig på håret- inte så alvarligt med andra ord)
-älskling jag ska blåsa...

Nästa lek....
Något slags tåg som man kan krypa igenom och tittuta på andra sidan.. gulligt och kul...

-Theo luktar bajs mamma........

Okey han har bajsat... hhhmmm vart kan man byta nu.
Kollar.......
arenans toaletter. -stängda
säsongs pizzerians- stängda
Glass stugan- stängda
Fågel museet- stängda

ok....
vi går hem så kan vi komma till baks sen.......

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj
jag vill innnnnnnnnnnnnte
nej nej neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej...

okey
bra dag
härlig dag
fint väder.

Vi byter ute....

Gick så där...
Theo ap gråter och slutar inte...

Vi vandrar tillbaks till parken och gungar, igen......... okey gunga är kul... killarna gap skrattar........
gunga gunga gunga... jag gungade på sidan ( där finns 6 gunger på raken....)
gung gung gung gung.......

Vi ville gå och se på djuren ( mitt förslag )
Men Zackarias var med på det och ville se fåren först och sen hästarna och fåglarna på vägen och slaman ( lamadjur )

Theo blev över trött och skrek och skrek inget hjälpte- han drack lite varm choklad och spottade ut det på hela mig.
han åt lite macka...men slängde den.... pepparkaka ... men slängde den....

-det är långa backar upp till djuren och jag har punka på framhjulet och Theo gap gråter ....

-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...Jag är kiss nödig... ( zackarias med overål)

okey... ner med overålen och kissar.... går bra....

vandrar....

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. jag vill fiiiiiiiiiiika
(theo skriker fortfarande)

jag tänker vad i h------- det här är inte sant.............

okey okey vi fikar... varm koboy macka och pepperkaka...

-jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag vill inte ha koboy...
-va skojjar du med mig eller... vill du inte ha det........ det var ju du som...........

aaaaaaaaaaaaa... okey vackert väder
                                            härlig dag

vi går hem ...
verkligen hem....
( Theo skriker halvt och sover halvt )

 Zackarias börjar gråta på vägen hem han fryser och han har ont i huvudet....
han är trött.....

Jag vet inte var jag ska ta vägen... jag bara går... fort som f----
vill hem...
vill lämna ungarna...
vill..vet inte vad.

aaaaaaaaa f------------n jag trampar rätt i en j-----la hund skit....

tänk...
jag var inte medvetet längra på bra humör och jag kunde inte längre vilja vara ute i underbart väder...

vi kom hem och Zackarias och Theo sover nu i vår säng och ligger och håller om varandra....

ååååååå f-------------n vad jag älskar er skit ungar


                                       


                                       

                                       

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0