hjärtat i halsgropen

Ja det var väl ungefär det som hände när jag stod där med brevet i näven och jag typ rent ut av nästan ...eller ne men typ -------hade glömt bort att jag sökt.....
Inte hade jag glömt men jag trode väl inte eller skit samma vad jag trodde,, där var det i allafall,,
brevet från handelsakademin hihih hahaha typ ja... nervös hoppas jag inte fummlar iväg till himmlande höjder när jag sitter där och skall representera mig själv....
men det händer nog att jag fumlar.. men men jag är ju ingen annan än mig själv och det lyser väl igenom väl....
i guess....

iallafall torpet -det söta lilla livet .denna söta stuga som vi hoppas väntar på oss...
-kan alla titta klart och börja deeala nu eller jag orkar inte vänta mer, come on...
sommar stuge dröm bli vår ; )

Tiden springer i väg och snart blir det picnik på sofiero och lenny kravitz framför oss inte allt så fel....- hmmm undra vad vi skall ta i min nyinköpta picnik korg förutom vin vin och vin.....   jaaa klart det skall vara rött... så klart..

Ungen blir tre... ååååååååååååå söta unge. bästa killen. stora pojken- lilla prinsen och min skatt........
Jag skall planera tre års kalas... hi vad kul...
Antar han vill ha spiderman tema som allt annat.... han ska nog få spiderman..
Att mitt hjärta är tre...
Och lill killen snart är ett ....
okey dom är mina liv och det bästa som finns....
Peter du med så klart <3

Jag längtar så till semestern... eller jag längtar så tills vi får hänga i hopp hela dagarna....
Mysigpysigt jue....

Lite detaljer och fakta skadar väl aldrig.

...puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0