Ungar...

Halloj..
Sitter så klart igen på lånad data och utgör mina uppgifter som att vara betalande människa i ett hav med räkningar ja tyvärr även på semestern jag vet visst hade man velat vinna en aning så man slapp betala allt och knappast ha något kvar till resterande semester.... hihi..
-nja jag hade visst en liten belöning jag inte trode fanns som slank in på mitt konto och visst var det helt underbart så kanske kanske förutom Lisseberg i morgon blir det nog ett på nya skor coh en underbar skapelse jag så klart hittade på Indiska i dag...
Att jag hittade något där var väll inte alls något undantag men visst den var sååå fin och visst tyckte mitt kära hjärta att det var något liknande vi redan hade och viist var det väl det men ändå ännu en fin pryl som förgyller min vardag är väl inte alls långt nera på min Att ha lista.... hihihihihi...

Tack söta Jenny föresten för att du är så go och söker  som jag -vi och i våran blivande framtid... puss på dig föralltid... ååå snart hänger vi ; )

Nu räknas dagarna nästan neråt framtid och snart är semestern slut och kalmar väntar mina dagar att vänta... ååå faktigst så sorgsligt.....
Kommer sakna och framför allt alla söta människor jag har haft all häng tid i världen med. ååå söta ni-
glöm mig inte eller oss så klart..

Satte upp Eleraff påsen i bilfönstret idag för att skylta och undertiden så saknade jag det och längtade så klart efter alla fina kläder och mysiga butiken,
-nu när fasaden äntligen är klar och man både ser in och ut och att fönstrerna äntligen börjar synas utåt efter lång tid ; ) å kul.. skylta
skylta skylta...
Föresten så har ju Nöjes Nytt`´s
nya tidning kommit ut och killarna hänger på sid 21 hihihi kolla så coola...
Ja ja visst om man kan så skulle jag ju krypa in i bilden nu och stoppa undan Zackarias helt in i mössan och jag hade nog tagit den bilden när Theodore stod upp mot biken,,, ser ni ............
-visst hade det blivit bättre ,, men visst är dom söta...
Försökte ta hit bilden men lyckades inte....

Där i mot ; = har jag och Peter inhaluerat Nirvana... under 2 dagars tid... vi har varit på Asian spa i Varberg och det var en helt underbar vistelse....


Asia Spa har hämtat inspiration från Indien, Thailand, Kina och Japan.
Från de olika länderna kommer bl.a. filosofier som: Ayurveda, Feng Shui och de fem elementen. De utgår alla från tesen att den som är fri från stress och negativa tankar är självständig i sinnet. Något som medför att kropp och själ är i harmoni.

 tänk bara att hänga i sådanna här underbaringar och bara va...
och tänk att få hänga med sin darling..
Vi hade helt underbart och fick tid till varandra och visst var och blev det mycket ....
- å villka söta kidz vi har och ååååååå vad många barn det finns här och typ ...-ne men titta dom har rese sängar här..... åådom skulle va här.

Ne nu verkar lånade tiden bli slut och faktigts mitt vinglas behövs drikas lite ur och ja hihihi god natt ; )
puss....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0