grupptryck kanske

Halloj...
Hängde en del på stan i dag, träffade en kompis och hennes super söta kidz, dom hade visserligen inte alls den tiden vi hade utan sprang hastigt runt och letade Sverige tröjjor till ungarna inför dagens match...
ÄÄÄää... tänkte jag och engagerade mig inte alls i den biten.
Men det slog mig nu att jag satt på båda ungarna både Zlatan tröjjor och sverige kallingar,,, men hallå kl är snart nio och matchen börjar snart men Sverige kidzen ligger och sover fullt utrustade... hahahaa.
Vad är felet.
Fortsättning följde och-
Japp gott jue ändå visserligen att dom van och visst satt jag där i glodde . kul var det tillockmed men visserligen hade inte Ida och Micke varit här vet i katten om jag suttit där...
Men vadå han är ju för grym Zlatan.... hmmm kanske man ska sno ungarnas tröjja till morgondagen hehehee.

Ne men i morgon blir det Kattrumpan för mig och kidzens del.
Zackarias skall bestämt ta med sig sin gitarr och spela en sista gång med Helen på Sången... han är för söt..

Jag längtar bestämt efter mitt brev från skolan hmmm..... kul att veta jue...

På fredag öppnar Eleraff på Borgholm ska bli super kul hoppas sommaren blir bra och att man kan hänga där endel... hihiihi
Nu finns det ju så mycket otroligt fina kidz stuffs så att det är  super mega kul att jobba...
Jag jobbar i morgon ef. och det ska bli intressant och se vad som skall över..
Nya badkläder från Katvig bla en super nice och mini badsuit för små gulli gull ladies hmmm yumie , )
Ja ja killarnas Badkläder är inte heller fel och framförallt ida ts undersett -linne och kallingar sååååååååå coola.
Lollo pards La familia är helt klart min favorit spesiellt den gröna...
Alla summersuits och shorts från kikkid... allt mys från rice och bakverken i plush... och framför allt alla glada och härliga färger.... sommar here we gooo-
Åååå. man kan shoppa alltså...

: )

Japp sweetys ny är det bara att surfa ut och leta boende i Borgholm va.a.

Tack alla söta för Zackarias kalas så klart han hade en underbar dag och han var super glad över sina gifts... framförallt  mega studsboll, och fiske spö hihhiiiii..
Dock har vi ätit tårta nu i flera dagar så nästa gång får ni äta mer hihihihi..

Puss i massa



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej stump =)



Saknar dig mitt hjärta... kom hem till mig snart. Vill pussa lite på dig Zackisen och Theosen!! Har varit på syster ysters student i dag, himlen öppnade sig och bildade en ny sjö på Bäckadals gård, både spö regn och hagel kom det. Men de var glada ändå =)alla söta students! Puss på dig gumman / Linda

2008-06-13 @ 19:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0