snorkråkor : )

Halloppsan...
Här står allt väl antar jag helt rätt till för en barn familj som oss ; )
Zackarias har precis genom lidigt en högsta grad feber topp i en dag, hur ofta han annars sitter och tittar på Nicke Nyfiken tre gånger i rad utan att springa runt -har nog aldrig hänt....
Och han ville inte ha något eller föresten han pep efter cola och i samma stund som jag sa ja klart du får.... ville han genest ha hamburgare pommes och ketchup.... stackars lilla sjuka bran...
Det blev ingen hamburgare men visseligen blev det pizza så det var väl inte bättre det men vad gott det var...pizzeria italias pizzor är verkligen dom bästa ; )
aplaides ; 9 för dom...

Så är dagens dag kallad bak sjuke dag bara för att det är söndag så hänger vi med på den...
Zackarias är små dålig och jag har lite smått huvudvärk (men det är nog för i mellan amningarna under nattens lopp så gav jag Zackarias saft så att han skulle få vätska under sin feber topp...
Theosen är smått gnällig för hans tänder som nu syns synli; )gt och är så söta....
Den friskaste av oss alla är på jobbet...

Dagens överskrift handlar om semlor fik och snorkråkor ..... kan man väl säga...
Vi skulle fika och Zackarias följde med mig till disken för att bestämma sig utav alla goda bakverk vad han ville ha... och han visste precis...
. Två semlor tack sa han ; )
Peter ville ha Choklad kaka och kön blev längre och längre och som vanligt stod jag där med min beslutsångest och små flinade.....
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ ÅÅÅÅÅÅ Vad gott jag kan verkligen inte bestämma mig...
Vad ska jag ta.......
Kan man få lite av alla.....
Har ni Tappas bakelser... ; )
Kollade till på Peter och han såg lika irriterad ut som han brukar när min beslutsångest tittar fram....
Typ öööööö kan inte någon välja åt mig .....

Njjjjjjjjaa hade bestämt mig för att ta samma som peter så jag inte blev avis ; )
(jag vet...................... jag är en aning konstig,,,)

Mamma mammaama mmammmammamamaaaaaaaaaaaa
Tar du min kråka
Hör jag någon unge skrika längst genom hela fiket...
fast det var kanske tur det för det var han eller det som fick mig att vakna till ur min dvala att välja så jag beställde snabbt och tog hans kråka och gick och satte mig -oss....
hahhahaaa....
Tur att jag tog en choklad kaka föresten för den var jätte god ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0