söta karin ; )

                                    
                                                                                                              Kristin har målat denna söta bild..

i morse för verkligen ovanlighetens skull försov jag mig,
-jag var väl knäckt efter gårdagen... antar att jag e en aning för naiv när jag tror jag klarar att sova nada..fredagen var mycket lång med båda besök i skolan prov) och jag började på harrys direkt vid ankomst göteborg-jönköping... julbord... ( förstår inte riktigt kombinationen utav mat och lite skuma inte allt för roliga maträtter som man äter med glädje till brasa och julmusik)... julen är här lalala lala lalalaaaa...många dricker även här som dagen efter inte fanns och snappsen borde bränna till i den fulla matsäcken... men men jag gillar julbord... eller jag gillar att servera gästerna...många är glada vid ankomst och betydligt gladare när dom går visseligen finns det en och annan sur cola nisse kvar som inte äns hade lust att hänga med från början... jaja man får det ju inte bättre än vad man gör det till...

lång
var den iallafall sen fastnade jag i baren och väl hemma var kl dryga 04..men det var kul..
somnade inte förens fem och halv nio åkte Peter till jobbet... good god- trött ja det var jag men killarna är grymma på att leka bilbana och skriva tomte listor så sova det fick jag göra någonannan gång ; )
Vi åt luch med farmor och sen började kl 17... barpasset var lungt tills jag fick titel coctailservice jag sprang upp och ner ner och upp kan jag ju säga...men snabbt gick det... kram på söta gäster som hade hänsyn och hoppas kvällen var kul klart den va med helrör på ena sidan och go music på den andra..
nästa helg jag ; )?

Idag hade vi babyshower för söta Karin... du e fin <3
God mat och mysigt med tjej tid  -kim var visseligen med men han gjorde inte mycket liv av sig..
Hoppas alla saker kommer komma på sin platts och nu e det bara 3 veckor tills lill pluttisen gör sig synlig för världen... ååå så välkommen <3

puss på mina vänner ni är bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0