söndag,-...redan

Jag vet inte hur mycket jag skulle vilja ha helg på helg och ha tid så mycket tid...tid över...slö tid inte göra något tid eller okey .....nee det vill jag väl visserligen inte (gillar inte slö tid)

Igår hade vi den där kanon dagen jag längat efter... lång lördag med stadsbesök, loppis besök ( hittade så mycket dammigt fint <3 -jag e kär peter e... vet inte vad... -han suckar iallafall... men men
Jag köpte 5 silver fat olika storlekar, 2 silver ljus tavlor, en skål i fattigmans silver, 3 st sockerkaks formar- så charmiga att jag vill skräpa med dom framme....., en grantopps stjärna, muffins formar, 2 ljusstakar (sån liten söt-med hållare på sidan, en burk till Flora och Zackarias hittade 3 gubbar i något porslins liknande plast material ( så där fina- men okey det var han lördags peng som rök- så är man på mammas loppis runda så är man ; )

sen åkte vi ut till Linnekullen, medans jag och Flora var i skogen och högg små granar och gran ris, drog mossa och letade lingonris i snön ( det var så mycket snö.)
så gjorde peter och zackarias årets första gubbe snö..

                                            


Jag gillade den starkt, den var så söt...
....sen väntade stor fika i stugan hos mamma och Crister <3
Väl hemma sen pillade jag och Zackarias hela eftemiddagen med smågranarna, moss dekorationer och små lingonris kransar.. vi började på vår granris krans till dörren men vi åt för mycket godis och mös i mellan varven så vi hade inget höggt tempo precis ; )
Tack för hjälpen söta unge <3
Men kl 21 började jag på harrys så där fick jag min dags klunk utav min höga dos höggt tempo ; ) jag och Sofie hade hand om vip bokningarna och flashighets beställningarna... jag gillar er lirare ; )

sötis Madde....- hur gick det med mobilen och snygga askunge dojjan... vart skall jag ringa för att få snix snacka med min vän ; )

idag har vi haft en hangaround dag, men jag tror att det börjar utartas en tid utav lite feber i min lilla söta familj..
ne.. å vi som aldrig e sjuka ne... hmmm... där fick jag väl för den då

är lite smått less på mig själv som inte hade koll på att Sissel hade sin Christmas consert i lördags...
hon e ju bara galet grym..

Sent ute som vanligt, men nu väntar min gratäng tillverkning ; )...
Jul Fest på skolan i morgon, utan förväntning men kul kommer det nog bli ; )

puss Janice ( kom till mig en annan dag ; ) du e söt du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0